Free background from VintageMadeForYou

donderdag 29 december 2011

Kaartjes en nog een stolpje

Hallo Allemaal

Er zijn net nieuwe Dies, Stempels, 3d vellen en scrapppapier uit van Leane de Graaf en ik heb er al wat mee mogen maken.



Bij de bovenstaande kaart heb ik het Hekje Die gebruikt en het uiltje is van een 3d vel ook het designpapier is net nieuw de bloemen komen uit de ronde Die.
Bij de onderstaande kaart heb ik de Roos Die gebruikt en die vind ik heel erg mooi voor Condeolance kaarten.



Ook heb ik een stolpje gemaakt met de 3 nieuwe uiltjes stempels en deze vind ik zo liefffffffffffffffff heb nu de naam van de uiltjes erin gebruikt maar zo,n stolpje kan je ook heel leuk voor een geboorte van een zoon maken ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.







Al de nieuwe dingen zijn al te koop kijk maar HIER

12 opmerkingen:

roelie zei

super jannie de uiltjes in een stolp heel erg mooi

ook je kaartjes weer top hoor het os ook een heel lief uiltje

gr roelie S

corryskaart zei

hoi jannie
wat heb je weer een geweldig mooie en leuke dingen gepost,supergaaf om naar te kijken!
groetjes...corry

Het zonnetje in huis zei

Hallo Jannie,

Je hebt dat weer tot een mooi geheel gebracht hoor !!

Groetjes, Jaimie

Marian zei

Wat ontzettend leuk die uiltjes
Groetjes

Ans S. zei

Wat heb dit ontzettend mooi gemaakt, die uiltjes zijn geweldig leuk.

Groetjes Ans

Eef zei

Wat ziet het er allemaal weer schitterend uit Jannie,en dat stolpje vind ik helemaal een plaatje,je zou het maar cadeau krijgen.

Liefs Eef xXx

Chantal zei

Allemaal supermooie dingen, maar die stolp is echt helemaal fantastisch! Echt een idee om te onthouden!

Groetjes,
Chantal

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi creatie.
Echt schitterend.
Heb een hele fijne Jaarwisseling.


Gr Leny Hempen

anita01 zei

Knetter mooi Jannie, och hoe creatief je bent zegt met dit mooi's...wel genoeg.

Beste wensen voor 2012 en zie je gauw genoeg weer hoor.

Warme groetjes,
Anita

Manon zei

Kan ik dat stolpje met uiltjes toevallig kopen van je..mijn vriendinnetje is bevallen van een zoon Niels en heet den Uijl van zijn achternaam..zou toch een geweldig cadeautje zijn :D

Jeannette zei

hallo Jannie, schattige uiltjes zijn het en zijn ze prachtig van kleur, super, groetjes, Jeannette

Jeannette zei

hallo Jannie, schattige uiltjes zijn het en zijn ze prachtig van kleur, super, groetjes, Jeannette