Free background from VintageMadeForYou

donderdag 20 januari 2011

Heel veel nieuwe dingen!

Hallo Allemaal

Er komen binnenkort weer heel veel nieuwe dingen uit van Nellie Snellen
Nieuwe Multi Frame Dies



De hoeken snijden niet helemaal uit je kan hieronder de beschrijving ervan zien!


Ik heb er ook een kaart mee gemaakt


Nieuwe Clearstamps Young Rebels



Ook met de stempels heb ik kaarten gemaakt en op een aantal kaarten zitten ook de aankomende nieuwe Multi frame dies
De stempels zijn ingekleurd met de Copics







En een Swirlmaker voor de Magic Dots



14 opmerkingen:

Inge zei

Wow, wat een super mooie stempels, ook je kaartjes zijn prachtig!

x Inge

Evy G zei

Super, ik kijk er al naar uit!

Sandra zei

Wat een superleuke stempeltjes!!!
Je kaarten zijn er prachtig mee geworden.
Groetjes Sandra

sieneke zei

Wat een prachtige mallen.
die hoekjes zet ik op mijn verlanglijstje.


Je kaarten zijn prachtig geworden
Sieneke

Marian zei

Wat een prachtige hoekjes
Alles is eigenlijk mooi
Prachtige kaarten heb je weer gemaakt
Groetjes Marian

arjette zei

Hoi hoi,

wat een prachtige nieuwe spulletjes allemaal, wat een geweldig leuke kaartjes heb je er mee gemaakt!!!

gr arjette.

chrilvian zei

prachtig

Lia zei

Prachtige mallen en je kaarten zijn nog mooier dan prachtig!!

groetjes Lia

Linda zei

schitterende kaartjes
gr linda

Wilma zei

Hallo Jannie,
Om van te dromen.....je kaarten bedoel ik dan.
In 1 woord...SCHITTEREND.
Nou vooruit dan.....de stansen van Nellie ook.
Liefs Wilma

kiki zei

Na das nimmt ja gar kein Ende da weiß man gar nicht was man zuerst nehmen soll.

Justine zei

Wow, wat een mooie kaarten!
Groetjes Justine

Unknown zei

Dat ziet er allemaal errug mooi uit Jannie!! Groetjes, Frea

Het zonnetje in huis zei

Hallo Jannie,

Geweldig mooie kaarten zo in die kleurtinten !!
En leuke nieuwe spullen ség!

Groetjes, Jaimie