Free background from VintageMadeForYou

zondag 29 augustus 2010

Life is sweeter when shared

Hallo Allemaal

Toen ik deze stempel van The Greeting Farm bij Marlous van Doe@ding in de webwinkel zag was ik gelijk verkocht want wat zijn ze lief zeg!ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik heb een nieuwe paperpad van Kaisercraft gebruikt Utopia collection, de takjes en uitgestanste bloemen zijn van Crealies en het bloemetje erop van Prima marketing en die hele mooie zilveren vlinder is ook te koop bij Marlous van Doe@ding.
Volgens mij kan je binnenkort ook de paperpad en de crealies stansen bij haar in de webwinkel vinden!




Ik heb ook de kleurnummers eens op foto gezet!


8 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hallo Jannie,

prachtig gewoon! Mooie details!

Groetjes, jaimie

arjette zei

Hoi hoi,

wat een schitterende kaart!!!!!!!!

gr. Arjette

Chantal zei

Wat een superkaartje! Heel lief stempelafdrukje en geweldige bloemen!

Groetjes,
Chantal

angelique (anlou) zei

gewoon weg schitterend meis
liefs angelique

Linda zei

geweldig wat een leuke kaartjes
gr linda

Riet zei

Schitterende kaart Jannie,lief die stempel,mooi ingekleurd.
En wat een prachtig papier en details.

Liefs Riet.

Unknown zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Jannie en die stempel is inderdaad zo leuk. Ik wil je een compliment geven over het prachtige inkleuren. Wat kun jij dat geweldig mooi zeg!!!
Ik heb je op mijn "blogroll" gezet zodat ik meteen kan zien als er weer wat moois van je is bijgekomen ;-).

Groetjes, Joke

Justine zei

Hey,
Zo'n mooie kaart!
Ook een mooie tekening!
Dat papier vind ik heel mooi!
Groetjes Justine