Free background from VintageMadeForYou

maandag 5 april 2010

Award


Ik kreeg net een hele leuke award van Ineke en Gonny
Dank je wel Ineke en Gonny voor dit award. Ik ben er natuurlijk heel blij mee.

Ik mag nu 10 dingen over me zelf vertellen.
1. Ik maak al heel lang kaarten zou niet zo goed weten hoeveel jaar dat al is.
2. Ik ben getrouwd met Piet
3. We hebben 2 kinderen een jongen van 17 en een meisje van 15
4. Ook hebben we een hond een Border Collie die heet Boris
5. We hebben ook 4 parkietjes die heerlijk kunnen kwebbelen
6. Ik ben demonstratirce van Nellie Snellen
7. Sta ook elke maand in het Hobbyjournaal
8. Geef ook demonstraties in winkels
9. En heb sinds kort ook een workshop gegeven bij 't Bezige Bijtje
10. Op dit moment vind ik srapkaartjes het leukste om te maken maar alle technieken vind ik leuk!

Ik mag deze award doorgeven aan 10 mensen.
Marijke
Femke
Femmy
Rosita
meer weet ik er niet want er zijn er al zoveel die deze mooie award gekregen hebben!

Geen opmerkingen: