Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 30 maart 2010

Eens wat anders als dat jullie van mij gewend zijn!


Ik heb eens een hele andere techniek gebruikt en het is een hele mooie Star collection mal een ontwerp van Petra van Dam! Haar mallen vind ik altijd super mooi alleen kom ik er nooit aan toe om er eens wat mee te doen maar dacht afgelopen zondag ik ga ermee aan de slag lekker eens een dag freubelen voor mezelf en ik heb er een Ollie en de floral ponsen bij gebruikt.
Het scrappapier is een paperpad van Basic Grey Kioshi

4 opmerkingen:

Petra zei

Nou Jannie dat is een super mooie kaart geworden en indedaad iets heel anders. Maar dat maakt hem juist zo leuk om te maken. Goed van je dat je een freubeldagje voor jezelf genomen hebt, Dat heb je nodig toch zo af en toe HIHI.
Liefs Petra

Anoniem zei

het is een heel mooie kaart Jannie!!

groetjes Rebecca

Eef zei

Hallo Janny,

Ik vind h'm in één woord schitterend!!

Groetjes Eef

Hanny zei

Hallo Jannie, ik ben trots dat je volger op mijn blog bent geworden. Je bent ook nog eens de 100ste. Daar hoort een kadootje bij!!
Wil je op dit email adres je huisadres achterlaten?
Hannekeweg@gmail.com
Groetjes Hanny
http://kaartengallery.blogspot.com/